Κώδικας Αρχών για τη Διατροφή, την Φυσική Δραστηριότητα και την Υγεία.
O ΣΕΒΤ πιστεύει ότι η συνεχής πρόοδος που απαιτείται για τη βελτίωση της διατροφής μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν συνεργαστούν όλοι όσοι έχουν κάτι να συνεισφέρουν, εξασφαλίζοντας στον καταναλωτή την ενημέρωση και τη γνώση που χρειάζεται, για να μπορεί να κάνει τις επιλογές του και να απολαμβάνει τη διατροφή του χωρίς αδικαιολόγητο άγχος.
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και ο ΣΕΒΤ, ως επαγγελματικός φορέας της, αποφάσισε να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο, σε εθνικό επίπεδο και συνεργάστηκε:
- Με τα Μέλη του, για να προβληθεί η συμβολή της Βιομηχανίας Τροφίμων στην επίτευξη ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής μέσω της βελτίωσης των προϊόντων που ήδη κυκλοφορούν και της παραγωγής νέων, ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων που καλύπτουν τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες.
- Με τους άλλους κοινωνικούς εταίρους, για τη διασφάλιση μιας πολιτικής συνεργασίας, με στόχο την υπεύθυνη πληροφόρηση και εκπαίδευση, για τη συμβολή της ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής σε συνδυασμό με την επαρκή φυσική δραστηριότητα στη διατήρηση της καλής υγείας.
Ο ΣΕΒΤ λοιπόν πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες με σημαντικότερη τη Σύνταξη του Κώδικα Αρχών για τη Διατροφή, τη Φυσική Δραστηριότητα και την Υγεία. Ο Κώδικας αποτελείται από 6 Αρχές, υιοθετήθηκε από τα Μέλη του, και υποδηλώνει την έμπρακτη δραστηριοποίηση του ΣΕΒΤ και την ουσιαστική συνεισφορά της Βιομηχανίας Τροφίμων στη συστηματική αντιμετώπιση του φαινομένου της παχυσαρκίας. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο 2005 τα Μέλη του ΣΕΒΤ δεσμεύτηκαν να συμβάλουν στην επίτευξη ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής μέσω της βελτίωσης των προϊόντων που ήδη κυκλοφορούν και της παραγωγής νέων, ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων που καλύπτουν τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες.
Οι 6 Αρχές του Κώδικα είναι:
1. Καλύτερη ενημέρωση και εκπαίδευση των επιχειρήσεων τροφίμων σε θέματα διατροφής.
2. Πληροφόρηση μέσω της επισήμανσης στην ετικέτα.
3. Περισσότερες επιλογές στα παραγόμενα προϊόντα.
4. Εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού & προώθηση της υγιεινής διαβίωσης και της φυσικής δραστηριότητας.
5. Υπεύθυνη διαφήμιση
6. Συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους.
Για να δείτε τον Κώδικα Αρχών πατήστε εδώ.