Όροι συμμετοχής
- Εκδήλωση ενδιαφέροντος για εθελοντική συμμετοχή, με την υπογραφή της σχετικής δήλωσης.
- Αποδοχή των κριτηρίων συμμόρφωσης.
- Συμμετοχή στη διεξαγωγή ετήσιας έρευνας συμμόρωσης, από εξειδικευμένη Συμβουλευτική Εταιρεία.
- Για τις ανάγκες της έρευνας κάθε συμμετέχουσα εταιρεία θα πρέπει, όταν της ζητηθεί: να αποστείλει κατάλογο των προϊόντων της τα οποία διαφημίστηκαν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (το οποίο θα οριστεί), να αναγράφει δίπλα σε κάθε προϊόν κατά πόσον η επικοινωνία πληροί τα διατροφικά κριτήρια του Pledge.
- Η Συμβουλευτική Eταιρεία θα κοινοποιεί τα αποτελέσματα της έρευνας και τις πιθανές αποκλίσεις μόνο στις άμεσα ενδιαφερόμενες εταιρείες.
- Η έρευνα θα διεξαχθεί για την τηλεοπτική διαφήμιση, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τις εταιρικές ιστοσελίδες. Την ανάλυση των τηλεοπτικών διαφημίσεων θα αναλάβει η Media Risk, εταιρεία πληροφόρησης, δεδομένων και μετρήσεων και την ανάλυση της online διαφήμισης θα αναλάβει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
- Στον ΣΕΒΤ θα κοινοποιείται μόνο η γενική εικόνα, με το συνολικό ποσοστό συμμόρφωσης και όχι τα αποτελέσματα κάθε μιας συμμετέχουσας εταιρείας ξεχωριστά.
- Το κόστος συμμετοχής της Εταιρίας σας για την πρώτη πιλοτική χρονιά θα είναι 1.000€.
- Για τις εταιρείες που θα εμφανίσουν κάποια απόκλιση από το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν προβλέπεται κυρωτικό σύστημα, παρά μόνο δέσμευση συμμόρφωσης.